رویدادها آرشیو خبر ها
انتخاب جانشین ساری در پی وخامت بیماری او

انتخاب جانشین ساری در پی وخامت بیماری او

 

حضورکوتاه مائوریتسیو ساری با ماسک و در حالتی بیمار در بیرون از زمین تمرین یووه در کونتیناسا، مهم‌ترین حاشیه نخستین جلسه تمرینی بیانکونری پس از یک روز استراحت (روز یکشنبه) بعد از دیدار شنبه شب مقابل تری‌استینا بود.

 

سرمربی یووه که از راه دور تمرین بازیکنانش را تماشا می‌کرد، پس از دقایقی کوتاه کونتیناسا را ترک کرد تا باشگاه یوونتوس ساعاتی بعد با انتشار اطلاعیه‌ای از وخامت مشکلات تنفسی ساری که از هفته پیش به آن مبتلا شده بود خبر داد.

 

سرمربی یووه که از روز سه‌شنبه هفته گذشته دچار سینه‌پهلو شده بود و تنها به کمک درمان موقت کادر پزشکی یووه موفق به حضور در دیدار سنتی خانواده یوونتوس در ویلار پروزا شده بود، در نهایت نیز نتوانست در آخرین دیدار تدارکاتی یووه در شهر تری‌استه حضور داشته باشد. اکنون و پس از گذشت یک هفته از ابتلای او به پنومونی ریه (التهاب عفونی ریه) دچار ذات‌الریه شدید و متورم شدن کیسه‌های هوایی و ورود مایعات داخلی بدن به درون آن و کاهش سطح اکسیژن در ریه‌ها شده است. او که از ساعات پایانی روز دوشنبه تحت آزمایش‌هایی جدید قرار گرفته برای معالجه شدت بیماری‌اش تحت تدابیر ویژه در یکی از بیمارستان‌های تورین قرار گرفته است.

 

در صورت عدم مشاهده علائم بهبودی به احتمال فراوان ساری همانند دیدار روز شنبه گذشته، در نخستین دیدار یوونتوس در رقابت‌های فصل جدید سری A نیز غایب خواهد بود و جووانی مارتوشه‌لو دستیار مائوریتسیو ساری در یووه، جانشین او بر روی نیمکت در دیدار مقابل پارما در انیو تاردینی خواهد بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: